پایگاه خبری شاخص بازار: حسین فرهیدزاده روز سه شنبه در آیین رونمایی تندیس ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار داشت: مشکلات واحدهای تولیدی را از نهادهای مربوطه پیگیری کرده و نقش حمایتی را پررنگ تر خواهیم کرد.
وی افزود: با اینکه واحدهای تولیدی و شرکت ها دچار مشکلات ناترازی و سایر مباحث هستند، اما از آنها سرموقع توقع پرداخت مالیات، بیمه و عوارض را داریم این در حالی است ما نتوانسته ایم نقش حمایتی مناسبی را ایفا کنیم.
رئیس سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان در رونمایی از تندیس جدید سازمان حمایت گفت: هدف ما ارایه خدمات بیشتر به شرکت هاست.
وی عنوان کرد: با وجود اینکه این سازمان کار نظارتی می کند، اما به دلایل اقتصادی و سیاست ها در کشور نوک، پیکان به سوی این سازمان است و ما درصدد ایجاد فضای آرام برای مردم هستیم.
فرهیدزاده با اشاره به اینکه تغییراتی در حوزه سیاست گذاری ارتقای دهمین دوره جایزه حمایت از مصرف کننده خواهیم داشت، گفت: با حمایت های که اعضای شورای سیاستگذاری متشکل از چند دستگاه و بانک مرکزی داشتیم به دنبال رویههای جدیدی برای ارتقا جایزه بودیم.
فرهیدزاده زاده افزود: از دو سال پیش موضوعات هوش مصنوعی را مطرح کردیم و از شعار سال و مشارکت مردم بهره بردیم و با استفاده نظرسنجیهایی از اتحادیه ها، انجمن ها و سندیکاها از شرکت ها دعوت کردیم تا بهترین جایزه را در نظر بگیریم.