دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳
تولید و تجارت

به مناسبت روز ملی کوهنوردی؛گفت و گوی اختصاصی با یک کوهنورد اکسینی:

به مناسبت روز ملی کوهنوردی؛گفت و گوی اختصاصی با یک کوهنورد اکسینی:
پرچم شرکت فولاد اکسین خوزستان را با افتخار در قله‌ها به احتزاز در می‌آوریم / صعود به قله کوه مثل رسیدن به قله‌های موفقیت در تولید است
  بزرگنمايي:


پایگاه خبری شاخص بازار: دبهرنگ شیرالی کوهنورد و فولادمرد شرکت فولاد اکسین‌ خوزستان به مناسبت روز ملی کوهنوردی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی شرکت اظهار کرد:ارشد مکانیک ناحیه تکمیلی شرکت فولاد اکسین خوزستان و 
شیفت A مشغول به کار و تلاش هستم و بیش از 14 سال در بخش نگهداری و تعمیرات اکسین سابقه کار دارم و علاوه بر این ورزش کوهنوردی را به صورت حرفه ای دنبال می کنم.

وی افزود: با توجه به اینکه کار کردن در شرکت فولاد اکسین خوزستان به لحاظ جسمی و فیزیکی از انواع شغل های سنگین به حساب می آید و انرژی زیادی را از انسان می گیرید، ورزش می تواند به عنوان یک شارژر و انرژی زا عمل کند و به ما روحیه و نشاط ببخشد.

این کوهنورد اکسینی گفت: ورزش کوهنوردی باعث بازگشت توان ذهنی و جسمی به انسان می شود و از این رو من و جمعی از فولادمردان شرکت فولاد اکسین خوزستان با علاقه فراوان نسبت به انجام این ورزش اقدام می کنیم و انرژی مثبت از این ورزش دریافت میکنیم تا در محیط کار نیز تمرکز و انرژی بیشتری داشته باشیم.

شیرالی عنوان کرد: ورزش کوهنوری یک ورزش هوازی است که باعث تقویت بدن و همچنین افزایش تمرکز و آگاهی می شود و نقش بسیار تاثیر گذاری در سلامت جسمی و ذهنی افراد دارد تا در شرایط حساس بتوان تصمیمات درست اتخاذ کرد.

وی افزود: کوه سرشار از منابع عظیم و انرژی های مثبت الهی است و هنگاهی که کوهنوردی می کنید این انرژی ها کاملا قابل احساس و لمس هستند و حضور ما در قله ها و پیمودن کوه ها برای دریافت این انرژی های الهی است تا بتوانیم علاوه بر توجه جدی به بحث تولید در شرکت نگاهی ویژه و جدی به سلامت و افزایش قوای جسمی در همان راستا داشته باشیم.

این کوهنورد و فولاد مرد اکسینی با اشاره به احتزاز پرچم شرکت فولاد اکسین خوزستان در صعود‌های مختلف به قله کوه ها عنوان کرد: فعالیت در زیر پرچم شرکت فولاد اکسین خوزستان و پرچم ایران برای من و دیگر همراهانم در صعودها یک افتخار است و هر زمان که به قله های مرتفع صعود داشتیم، پرچم شرکت فولاد اکسین را به نشانه افتخار به احتزاز درآورده ایم.

وی با بیان اینکه تلاش های مجموعه کارگران و مدیران و مهندسان در شرکت فولاد اکسین خوزستان باعث شده تا در بحث تولید و عملکرد به قله‌های رفیعی برسیم، گفت: صعود در کوهنوری به نوک قله چیزی شبیه به عملکرد ما در شرکت فولاد اکسین و همت و تلاش افراد برای دستیابی به موفقیت دارد.

شیرالی در پایان خاطرنشان کرد: نیازمند حمایت های ویژه ای از سوی مدیریت و مسئولان امور ورزش شرکت هستیم تا در صعودها بیش از پیش بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته و پرچم فولاد اکسین خوزستان را به احتزاز درآوریم زیرا رسیدن به قله های موفقیت و قله های کوهستان نیازمند حمایت های ویژه ای است که قطعا با همراهی مجموعه فولاد اکسین خوزستان این مهم محقق خواهد شد.



نظرات شما
آخرین اخبار