جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
اجتماعی

تانکر حامل گاز مایع در بزرگراه آزادگان اصفهان واژگون شد

تانکر حامل گاز مایع در بزرگراه آزادگان اصفهان واژگون شد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حادثه واژگونی یک تانکر ۲۲ هزار لیتری گاز مایع در بزرگراه آزادگان خبر داد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری شاخص بازار: سرآتشیار محمد شریعتی شامگاه شنبه در این ارتباط توضیح داد:ساعت 14:31 امروز شنبه حادثه واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت گاز مایع LPG در بزرگراه آزادگان به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله ستاد فرماندهی عملیات دو ایستگاه 10 و 22 به همراه مدیران مناطق عملیاتی سه و یک و سه نفر از روئسای ایستگاه‌ها، مدیریت بحران شهرداری اصفهان و عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: تانکر سوخت 22 هزار لیتری گاز مایع LPG در حاشیه اتوبان آزادگان از محور شمال به جنوب واژگون شده بود و خوشبختانه هیچگونه خسارات جانی به همراه نداشت.

شریعتی در ادامه با بیان اینکه این عملیات از حساسیت خاصی برخوردار بود و احتمال نشت گاز و انفجار بسیار بالا بود، گفت: با اعزام سه دستگاه جرثقیل توسط مدیریت بحران شهرداری و با احتیاط کامل تانکر به حالت عادی بازگردانده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مدت زمان این عملیات تا رفع خطر کامل را حدود 4:30 ساعت اعلام کرد و گفت: در طول عملیات آتش نشانان با آمادگی کامل با چند دستگاه اطفائیه و همچنین خودروی تخصصی فوم و کف در صحنه حضور داشتند و پس از اتمام عملیات و ایمن سازی کامل، محل حادثه تحویل عوامل انتظامی گردید.

بزرگراه آزادگان در مسیر شمال اصفهان به سمت شاهین شهر است و واحدهایی مانند پالایشگاه و نیروگاه شهید منتظری در مسیر آن قرار دارد.

 
 



نظرات شما
آخرین اخبار