دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳
تولید و تجارت

آتیه‌فولاد یکی از شرکت‌های باظرفیت و پرپتانسیل مجموعهٔ فولاد مبارکه برای ورود به بازار سرمایه است

آتیه‌فولاد یکی از شرکت‌های باظرفیت و پرپتانسیل مجموعهٔ فولاد مبارکه برای ورود به بازار سرمایه است
محمود گودرزی، مدیرعامل سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در حاشیهٔ نشست با هیئت مدیره و مدیران هلدینگ آتیه‌فولاد:
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری شاخص بازار:
🔹 خوشحالم که امروز در خدمت یکی از شرکت‌های زیر مجموعه فولاد مبارکه هستم؛ چرا که فولاد مبارکه یکی از بهترین شرکت‌های بورس تهران به شمار می‌رود. با توجه به استراتژی جدید فولاد مبارکه برای ورود شرکت‌های عضو این گروه به بازار سرمایه، امروز نشستی با هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان برگزار و در حاشیهٔ آن، از شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا که از شرکت‌های تولیدی وابسته به این هلدینگ است بازدید شد.
🔹 آتیه‌فولاد یکی از هلدینگ‌های باظرفیت و پرپتانسیل مجموعهٔ فولاد مبارکه برای ورود به بازار سرمایه است، گزارش خوبی از شرکت ارائه و مقرر شد تا فرایند ورود به بورس شرکت‌های زیر مجموعهٔ آتیه‌فولاد مانند فولاد متیل، فولاد تاراز و سایر شرکت‌ها همزمان با آتیه فولاد آغاز شود و به زودی شاهد IPO آن‌ها در بورس باشیم. 
🔹 همچنین مقرر شد تا به زودی شاهد ورود و اضافه شدن سایر شرکت‌های تحت تملک مستقیم فولاد مبارکه به جمع شرکت‌های مورد پذیرش در بورس تهران باشیم. 
🔹زمانی که شرکت‌های زیرمجموعهٔ فولاد مبارکه وارد بازار سرمایه شوند، قیمت و ارزش واقعی خود فولاد مبارکه بهتر دیده می‌شود و سهام‌داران این شرکت که بخش بزرگی از آن را کارکنان تشکیل می‌دهند، از این مزیت بهره‌مند خواهند شد. 


نظرات شما
آخرین اخبار