يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳
تولید و تجارت

دریافت ۱۲ استاندارد مدیریتی و ۵ تندیس زرین تعالی سازمانی، نشان از بلوغِ باورهای فولاد مبارکه است

دریافت ۱۲ استاندارد مدیریتی و ۵ تندیس زرین تعالی سازمانی، نشان از بلوغِ باورهای فولاد مبارکه است
علی کیانی، رئیس سیستم‌های مدیریت کیفیت و سرآمدی فولاد مبارکه در سی‌امین دوره همایش ممیزان داخلی این شرکت:
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری شاخص بازار: 
🔹هم اکنون پس از سی سال، 12 استاندارد مدیریتی در سازمان فولاد مبارکه استقرار یافته و موفق به اخذ 5 بار تندیس تعالی سازمانی شدیم و در سال گذشته نیز برای اولین بار از مرز امتیاز 700 گذشتیم.
🔹جهت شناسایی ابعاد مدل فرهنگ تعالی سازمانی تمامی مدل‌های موجود در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت. مدل‌های تعالی موجود در دنیا نظیر مدل دمینگ، مالکوم بالدریج، مدل EFQM و مدل تعالی سازمانی ویرایش 1400 المان‌های فرهنگ تعالی سازمانی در 4 بخش و شامل 12 موضوع شناسایی شد که تفکر سیستمی و نقدپذیری و یادگیری به عنوان دو جز از اجزای این مدل در این رویداد مورد بررسی قرار گرفت. بنابراین، آن چیزی که نماینده مدیریت سازمان به دنبال آن است، جاری و ساری شدن این مفاهیم است.
🔹 اگر بحث نقدپذیری در سازمان جاری نباشد، نمی‌توانیم فرصت‌های بهبود خودمان را ببینیم. این در حالی است که بهترین سازمان ایرانی در کشور و در خاورمیانه هستیم اما همچنان نیازمند نقد پذیری هستیم.
🔹فولاد مبارکه تنها شرکتی است که در حوزه تربیت سرمایه‌های انسانی لازم برای اجرای فرایندهای ممیزی این نظام را عملیاتی کرده است. ما به دنبال یک کار تیمی برای برداشتن گام‌های بهبود مستمر در سازمان هستیم که همین تفکر باعث شده فرایند ممیزی داخلی سالانه این شرکت در بین دیگر کسب‌وکارهای کشور بی‌نظیر باشد.



نظرات شما
آخرین اخبار