شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
تولید و تجارت

فرآیند ممیزی و ارزیابی با هدف ایجاد مزیت رقابتی پایدار صورت می‌گیرد

فرآیند ممیزی و ارزیابی با هدف ایجاد مزیت رقابتی پایدار صورت می‌گیرد
غلامرضا سلیمی معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه در حاشیه سی‌امین دوره همایش ممیزان داخلی فولادمبارکه:
  بزرگنمايي:


پایگاه خبری شاخص بازار: 
🔹گردهمایی ارزیابان فولاد مبارکه در واقع سنگ بنایی است که فولاد مبارکه آن را قرار داده و ارزیابان خوبی را تربیت کرده است.
🔹اینکه بدانیم کجا هستیم بسیار اهمیت دارد و راه رسیدن به آن نیز از طریق ارزیابی داخلی و با زحمت همین افراد است که در مسیر گمراه نشویم و چشم‌انداز خود را مشخص کنیم.
🔹رهبران استراتژیک سازمان همیشه دغدغه داشتند که از توانمندی‌ها استفاده و شایستگی کلیدی سازمان را حفظ و اگر نیست آن را ایجاد کنند و در واقع مزیت رقابتی پایدار را در سازمان ایجاد کنند.
🔹 این گردهمایی و روال فرایند ارزیابی و ممیزی با همین رویکرد پیش می‌رود، باید بتوانیم مزیت رقابتی پایدار را با توجه به شرایط خاص امروز با ورود تولیدکنندگان جدید و شرایط جهانی و تهدیدهای بیرونی که بیشتر شده تقویت کنیم و نسبت به آن اهتمام ورزیم و تحول آفرین باشیم.
🔹امروز فناوری‌های نوظهور، صنعت چهار و پنج، مباحث فولاد سبز، کیفیت و کاهش ضایعات جزو دغدغه رهبران سازمان است و رسیدگی و توجه به آنها از همین‌جا یعنی گردهمایی ممیزان آغاز می‌شود که همین ارزیابان باید رصد کنند که 5 استراتژی فولاد مبارکه در لایه‌های عملیاتی فولاد مبارکه جاری‌سازی شود.



نظرات شما
آخرین اخبار