يکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳
راه و مسکن

وزارت راه مرکز ارتباط مردمی را راه‌اندازی کرد؛

پاسخگویی به سوالات ثبت مسکن در سامانه املاک

پاسخگویی به سوالات ثبت مسکن در سامانه املاک
شاخص بازار- وزارت راه ۱۳ روز پس از آغاز ثبت اطلاعات املاک در سامانه ملی املاک و اسکان اعلام کرد: ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی سئوال شهروندان در خصوص این سامانه است.
  بزرگنمايي:

شاخص بازار- وزارت راه 13 روز پس از آغاز ثبت اطلاعات املاک در سامانه ملی املاک و اسکان اعلام کرد: 24 ساعته آماده پاسخگویی سئوال شهروندان در خصوص این سامانه است.

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: در راستای سهولت در ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان، 24 ساعته به سئوال شهروندان درباره این سامانه پاسخ می‌دهد.

بر این اساس مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور با شماره 02159198 و سامانه پیامکی 021193 راه‌اندازی شده است.

شهروندان تهرانی می توانند با شماره 59198 و شهروندان سایر شهرهای کشور با پیش شماره 021 و تلفن 59198 تماس گرفته  و سئوالات خود را با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور مطرح کنند.

در راستای اجرای قانون جدید مالیاتی ثبت اطلاعات املاک از 19 فروردین الزامی شد. طی حدود 2 هفته اخیر عدم اطلاع‌رسانی مناسب از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با انتقاد مردم روبرو شده بود. مساله‌ای که چند روز قبل رییس‌ اتحادیه مشاوران املاک به آن اشاره کرد.

 

 


نظرات شما
آخرین اخبار