پایگاه خبری شاخص بازار:
🔹در ابتدای این رویداد، دورههای آموزشی روندهای نو در روابط عمومی و تغییرات و نگرشهای جدید در روابط عمومی، کارگاه آموزشی تفکر طراحی در قالب 30 تیم 6 نفره برگزار شد.
🔹در ادامه این رویداد یکروزه، 12 تن از مدیران روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، به اشتراک تجارب و ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند و پس از آن نیز مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه مبحث بازخوانی و بازطراحی ارتباطات فولاد مبارکه را با عنوان «فولادپرایم» ارائه کرد.
🔹در پایان محمدیاسر طیبنیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه بهعنوان مهمان ویژه بههمراه معاون فروش و بازاریابی، اقتصادی و مالی و جمعی از مدیران و مشاوران خود در این برنامه حضور پیدا کرد و با تاکید بر ضرورت روایت صحیح، سریع و شفاف گفت: همواره بهترین روایت، اولین روایت است و اگر ما خود را روایت نکنیم، دیگران ما را روایت خواهند کرد؛ روابط عمومی یک شیوه مدیریت تصمیمگیری است که وظیفه آن ایجاد روابط و منافع بین سازمانها و عموم مردم براساس ارائه اطلاعات از طریق روشهای ارتباطی قابل اعتماد و اخلاقی است.