شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
خودرو

قیمت ها همچنان صعودی است / پژو ۲۰۷، سه میلیون تومان گران شد

قیمت ها همچنان صعودی است / پژو ۲۰۷، سه میلیون تومان گران شد
دلار بالا برود یا پایین، تقاضا باشد یا نباشد؛ هر اتفاقی که در بازار بیفتد، قیمت خودرو خیال پایین آمدن ندارد. امروز هم تقریبا تمام مدل‌های پرتقاضا افزایش قیمت را ثبت کردند و در این میان ساینا تنها خودرویی بود که کاهش قیمت را تجربه کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از اقتصادانلاین، آخر سال و بازار گرم خودرو؛ این گزاره ای است که هر سال تکرار می شد؛ اما امسال خبری از آن نیست و آنطور که فعالان این بازار می گویند، تعداد معاملات عملاً به صفر رسیده و خریداری در بازار نیست. در حقیقت همه چشم به نتایج توافق و کاهش قیمت دلار دوختند. در این شرایط برزخی، رکود بر بازار سایه افکنده است. اما با این وجود نگاهی به بازار امروز خودرو نشان می دهد که قیمت ها همچنان در مسیر صعود قرار دارد حتی اگر خریدار نباشد!

نگاهی به قیمت ها در بازار خودرو نشان می دهد که در اکثر مدل‌ها امروز هم شاهد افزایش قیمت بودیم.

پژو 207 دنده‌ای پانوراما، امروز با افزایش 2 میلیون تومانی نسبت به آخر هفته گذشته، 361 میلیون تومان معامله شد. مدل ساده نیز 355 میلیون تومان در بازار امروز قیمت خورد که حاکی از افزایش 2 میلیون تومانی است.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما و ساده نیز امروز در هر دو مدل افزایش قیمت 3 میلیون تومانی را ثبت کرد و به ترتیب 548 و 538 میلیون تومان معامله می شود.

206 تیپ دو امروز بدون تغییر، با قیمت 262 میلیون تومان معامله شد. قیمت پژو 206 تیپ 5 برخلاف تیپ 2، افزایش دو میلیون تومانی را ثبت کرد و به قیمت 321 میلیون تومان معامله شد.

پژو پارس LX نیز با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت 329 میلیون تومان رسید و در مدل ساده نیز بدون تغییر با قیمت 275 میلیون تومان معامله می شود.

سمند EF7 نیز امروز 281 میلیون تومان قیمت خورد که نسبت به هفته گذشته دو میلیون تومان افزایش را نشان می دهد.

دنا معمولی نیز با افزایش 2میلیون تومانی به قیمت 360 میلیون تومان رسید. اما دنا پلاس اتوماتیک، بدون تغییر همچنان 475 میلیون تومان معامله می شود.

پراید 111 نیز همچنان خیال پایین آمدن ندارد و امروز با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت 186 میلیون تومان رسید. مدل 131 نیز امروز بدون تغییر 170 میلیون تومان معامله شد.

تیبا در مدل هاچ بک و صندوق دار امروز بدون تغییر به ترتیب 181 و 178 میلیون تومان قیمت خورد.

ساینا امروز کاهش قیمت دو میلیون تومانی را ثبت کرد و به 191 میلیون تومان رسید.


نظرات شما
آخرین اخبار