پایگاه خبری شاخص بازار، بر اساس تصمیم هیئت داوران جشنواره، این انتخاب به دلیل رعایت استانداردهای حرفهای(علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها صورت گرفته است.
نوزدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی و بیستمین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران، با موضوع «مهارتهای کاربرد هوش مصنوعی در روابطعمومی» طی روزهای 20 و 21 آذرماه با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بینالملل در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار شد.
لازم به ذکر است در بخش دیگر این جشنواره، محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابطعمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، به عنوان «مدیر برتر روابطعمومی» کشور، انتخاب شد.