چهارشنبه ۷ آذر ۱۴۰۳
بانک و بیمه

بانک ملی ایران

پاسخگویی بانک ملی ایران به سوالات مردمی در سامانه سامد

پاسخگویی بانک ملی ایران به سوالات مردمی در سامانه سامد
کارشناسان بانک ملی ایران با حضور در سامانه سامد از طریق تماس های مردمی به پرسش‌ها و سوالات هموطنان عزیز و مسایل و درخواست های آنان در حوزه‌های مختلف پاسخ می‌دهند.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری مبنی بر استمرار ارتباط مسئولان با مردم برای آگاهی از مسائل گوناگون و اهتمام در رفع مشکلات آنها و همچنین در راستای تحقق نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت سیزدهم در جهت افزایش رضایتمندی اجتماعی، تحقق مصادیق حقوق شهروندی و استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی، با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته دوتن از کارشناسان بانک ملی ایران فردا چهارشنبه 17 خرداد ماه 1402 از ساعت 9 الی 11 صبح با حضور در واحد ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق تماس های تلفن 111 به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات، مشکلات و درخواست های هموطنان و مشتریان عزیز خواهند بود.

هموطنان و مشتریان محترم می توانند از طریق سامانه سامد (تلفن 111) مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان بانک ملی ایران مطرح و پیگیری نمایند.

گفتنی است، سامانه سامد که با نام سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم و یا سامانه 111 شناخته می شود، با هدف پاسخگویی دستگاه ها و سازمان های کشور راه اندازی شده است.

بر همین اساس، این سامانه الکترونیکی، ارتباط میان مردم و دولت را حفظ کرده و این امکان را به مردم می دهد تا بتوانند همه پیشنهادات و انتقادات خود را از دولت و سازمان های وابسته در این سامانه ثبت کنند.

سامانه 111 بر شیوه ارتباطات مردمی و دستگاه های مربوطه، کمبودهای موجود در دولت را شناسایی می کند و برای رفع آن ها تلاش می کند.


نظرات شما
آخرین اخبار