جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
راه و مسکن

آغاز پروازهای محدود به نجف از فرودگاه مهرآباد/ ارز ایرلاین ها تامین شد

آغاز پروازهای محدود به نجف از فرودگاه مهرآباد/ ارز ایرلاین ها تامین شد
محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه تامین ارز ایرلاین‌ها تا پایان امروز انجام می‌ شود گفت: پروازهای نجف از فرودگاه مهرآباد از طریق شرکت هواپیمایی آتا راه‌اندازی شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری شاخص بازار: محمد محمدی‌بخش در مراسم نشست هماهنگی پروازهای اربعین با اشاره به اینکه به صورت موردی و محدود پروازهایی به مقصد نجف از فرودگاه مهرآباد را از طریق شرکت هواپیمایی آتا راه‌اندازی کرده‌ایم گفت: درخواست هوایی برای سفرهای اربعین بیش از یک میلیون نفر است، اما در این بازه زمانی 500 هزار پرواز رفت و 500 هزار پرواز برگشت در نظر گرفته شده است.

محمدی بخش در پاسخ به این سوال که بلیت پروازهای اربعین برای بازه 24 مرداد تا 9 شهریور در سایت موجود نیست و تکمیل ظرفیت شده است و مسافران از کجا باید بلیت ها را تهیه کنند، گفت: میزان عرضه و تقاضا برابر نیست. از هر چهار نفر یک نفر می تواند بلیت خریداری کند و ظرفیت محدود است. اما با توجه به این شرایط عرضه در سایت ها همچنان انجام می شود.

وی در پایان گفت: از 24مرداد تا 9شهریورماه قیمت بلیت پروازهای نجف از تهران 10 میلیون تومان و از استان های شرقی 12 میلیون تومان است.


نظرات شما
آخرین اخبار