شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
بانک و بیمه

در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعی از مسئولان محلی انجام شد:

کلنگ‌زنی درمانگاه تأمین‌اجتماعی آق‌قلا

کلنگ‌زنی درمانگاه تأمین‌اجتماعی آق‌قلا
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که همزمان با هفته دولت در معیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان سفر کرده است، بعدازظهر امروز - شنبه چهارم شهریور – بعد از کلنگ‌زنی پلی‌کلینیک تخصصی علی‌آباد کتول و بازدید از شعبه تأمین‌اجتماعی این شهرستان، عازم شهرستان آق‌قلا شد. براساس این گزارش، میرهاشم موسوی و هیئت همراه در شهرستان آق‌قلا ضمن بازدید از شعبه تأمین‌اجتماعی آق‌قلا و گفت وگو با مراجعان، کارکنان و مسئولان این شعبه، در مراسمی با حضور غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلیمن سید ابوالفضل حسینی امام جمعه اهل تشیع و حاج آخوند عبدالرزاق رهبر امام جمعه اهل تسنن آق‌قلا، کلنگ احداث درمانگاه تأمین‌اجتماعی این شهرستان را به زمین زد.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار: مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم با اشاره به اینکه در سازمان تأمین‌اجتماعی در این دوره، همراه و همگام با راهبردهای دولت مردمی سیزدهم، توسعه خدمات در اولویت قرار گرفته است، گفت: امروز در سه پروژه عمرانی استان گلستان کلنگ‌زنی داشتیم؛ اولین پروژه در مینودشت بود، دومی در علی‌آباد کتول و در آق‌قلا هم پروژه ساخت درمانگاه تأمین‌اجتماعی را آغاز کردیم.

موسوی ادامه داد: البته امروز همچنین بهره‌برداری از 50 تخت جدید در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبدکاووس و ارتقای هتلینگ را در این بیمارستان شاهد بودیم و در ادامه سفر هم انشاءلله یکی از ساختمان‌های خدمت‌رسان در بخش بیمه را به بهره‌برداری خواهیم رساند.
وی در خصوص درمانگاه تأمین‌اجتماعی آق‌قلا گفت: برای احداث این درمانگاه، زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع در نظر گرفته شده است که انشاءالله این مرکز درمانی سه هزار و 100 متر زیربنا در چهار طبقه خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: منابع مورد نیاز این پروژه پیش‌بینی و تأمین شده و انشاءالله به سرعت بعد از کلنگ‌زنی شروع به ساخت خواهد شد تا در سفر سوم به استان گلستان شاهد افتتاح این پروژه باشیم.
وی ادامه داد: پروژه‌هایی که امروز در استان گلستان کلنگ‌زنی شد یا به بهره‌برداری ‌رسید، محصول همگرایی حداکثری بین مسئولان و مدیران مختلف استان است. ما این همکاری و همگرایی را برای به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها نیاز داریم.
به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان گلستان که به‌منظور نظارت میدانی و بررسی شرایط ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان این استان انجام شد، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها و نیز دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و همچنین قربان زنگانه مدیرکل تأمین‌اجتماعی و دکتر رمضان زینلی مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان گلستان؛ میرهاشم موسوی را همراهی می‌کردند.


نظرات شما
آخرین اخبار