پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
طلا و ارز

سکه؛ ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان | جدیدترین نرخ طلا و انواع سکه در ۳۰ بهمن ۹۹

سکه؛ ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان | جدیدترین نرخ طلا و انواع سکه در ۳۰ بهمن ۹۹
شاخص بازار - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (پنجشنبه، ۳۰ بهمن‌ماه) با کاهش ۱۰هزار تومانی نسبت به روز کاری قبل (چهارشنبه) ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار ...
  بزرگنمايي:

شاخص بازار - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (پنجشنبه، 30 بهمن‌ماه) با کاهش 10هزار تومانی نسبت به روز کاری قبل (چهارشنبه) 11 میلیون و 840 هزار تومان معامله شد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ساعت 14 و 20 دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به 11 میلیون و 840 هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 11 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.
همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 600 هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک گرمی هم دو میلیون و 450 هزار تومان قیمت خورد.
علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای 18 عیار به یک میلیون و 141 هزار تومان و هر مثقال طلا به چهار میلیون و 943 هزار تومان رسید. انس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و 784 دلار و 19 سنت فروخته شد.
قیمت سکه از 30 دی‌ماه تا چند روز گذشته در کانال 10 میلیون تومانی در نوسان قرار داشت، اما به‌تدریج رشد کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت سکه و طلا متاثر از بازار ارز روند صعودی داشته است.


نظرات شما
آخرین اخبار