شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳
تولید و تجارت

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه اعلام کرد:

رضایتمندی سهامداران از سودآوری شرکت در سال ۱۴۰۲با استفاده از همه ظرفیت های بازاریابی وفروش

رضایتمندی سهامداران از سودآوری شرکت در سال ۱۴۰۲با استفاده از همه ظرفیت های بازاریابی وفروش
مجمع‌عمومی سال ۱۴۰۳ شرکت فولاد مبارکه در حالی به پایان رسید که سهامداران شرکت فولاد مبارکه از عملکرد این شرکت در حوزه فروش و بازاریابی و همچنین حوزه سرمایه گذاری ابزار رضایت داشتند در عین حال افزایش چشمگیر درآمد شرکت ناشی از فروش محصولات و سرمایه گذاری های انجام شده در سال ۱۴۰۳ بیش از هر چیز مورد توجه سهامداران شرکت فولاد مبارکه قرار گرفت.
  بزرگنمايي:


پایگاه خبری شاخص بازار: 
به گزارش خبرنگار فولاد، رضا حیدری معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار فولاد در این باره گفت: به‌منظور پاسخگویی حداکثری به نیاز مصرف‌کنندگان محصولات تخت فولادی همچنین رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی، فولاد مبارکه خود را متعهد به تأمین حداکثری نیاز بازار داخل دانسته و در عمل نیز پایبندی خود را به این مهم نشان داده است. بدین منظور طی سال گذشته 7.3 میلیون تن محصول تحویل بازارهای داخلی گردیده که نسبت به سال 1401 با رشد 4 درصدی همراه بوده است. همچنین به منظور حضور در بازارهای جهانی هدف و تامین منابع ارزی نیازمندی‌های تجهیزاتی و سرمایه گذاری های توسعه ای شرکت 1.4 میلیون تن محصول به بازارهای جهانی صادر گردیده که این میزان نسبت به سال 1401 رشد 17 درصدی را نشان می دهد. رشد 6 درصدی میزان حمل محصولات وی با بیان این که در مجموع فولاد مبارکه در حوزه بازار داخل و صادرات ضمن تحقق اهداف برنامه‌ریزی‌شده تاکنون 8.7 میلیون تن محصول به مقصد مشتریان حمل نموده است، ادامه داد: این میزان حمل نسبت به سال گذشته 6 درصد رشد داشته است. تحقق برنامه‌های فروش با بیش از 150 عرضه مستقیم و رشد 35 درصدی به گفته معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه، طی سال 1402 این شرکت در جهت تحقق برنامه های فروش محصولات خود در بازارهای داخلی و جهانی بیش150عرضه منظم در بورس کالا انجام داده است که در مقایسه با سال 1401تعداد عرضه ها 35% رشد را نشان می‌دهد. همچنین 13مزایده صادراتی نیز به طور مستمر برگزار گردید و به منظور تحقق برنامه‌های صادراتی برای اولین بار در تاریخ فعالیت فولاد مبارکه 2 میلیون تن تختال از طریق رینگ صادراتی نیز به فروش رسیده است. حیدری تصریح کرد: در راستای ارزش‌آفرینی برای سهام‌داران، درآمد شرکت تا پایان سال گذشته با رشد 50 درصدی نسبت به سال 1401 به مبلغ 241 همت رسیده که در تاریخ فعالیت فولاد مبارکه رکورد ویژه‌ای محسوب می‌شود. جذب 160 مشتری جدید، دستاورد دیگر معاونت فروش و بازاریابی معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه معتقد است از دیگر دستاوردهای حوزه فروش و بازاریابی این شرکت در سال 1402 جذب 160مشتری جدید بوده که طی سال جاری به شرکای کسب و کار شرکت اضافه گردیده به نحوی که بیش از1200 شرکت در سال جاری نیاز خود را به صورت مستقیم تامین نموده‌اند. همچنین در راستای تحقق این موضوع حدود 400 بازدید فنی از محل کارخانه مشتریان صورت پذیرفته و حضور مستمر در کمیته‌های صمت استانی پیگیری شده است. وی با اشاره به اقدامات اساسی صورت‌گرفته در خصوص اصلاح شبکه خرده‌فروشی محصولات در سال 1402 گفت: با استقرار سیستم اطلاعات یکپارچه مراکز خدماتی پس از سال‌ها انتظار با کنترل عملکرد مراکز خدماتی در رعایت شاخص‌های مورد انتظار، حدود5000 مصرف‌کننده در اقصی نقاط کشور موفق به تامین نیاز خود به‌صورت غیرمستقیم از طریق مراکز خدماتی شده‌اند. بررسی 1360 مورد ادعای مشتریان در کمترین زمان ممکن حیدری با تأکید بر این که مشتری‌مداری یکی از ارکان اساسی در فولاد مبارکه است، دراین‌خصوص تصریح کرد: به‌منظور رعایت الزامات استاندارد ISO 10002 مربوط به شکایت مشتریان،1360 مورد ادعای مشتریان در کمترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفت که نتایج حاکی از آن بیانگر کاهش 30 درصدی تناژ شکایات فنی نسبت به سال گذشته می باشد که می‌تواند الزامات استاندارد رضایت مشتریان ISO 10004 و افزایش سطح رضایتمندی و وفاداری مشتریان را محقق سازد. معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در بخش پایانی سخنان خود کسب این دستاوردهای مهم را مرهون تلاش همه کارکنان در نواحی و بخش‌های مختلف شرکت و حمایت‌های مدیریت عالی شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد، در ادامه نیز شاهد توفیقات بیشتر گروه فولاد مبارکه و رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان باشیم.


نظرات شما
آخرین اخبار