شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ورزشی

خط حمله حریف ایران منتخب جهان است!

خط حمله حریف ایران منتخب جهان است!
تیم ملی سوریه در شرایطی مقابل ایران قرار می‌گیرد که همه نفرات خط حمله این تیم را بازیکنان دوملیتی تشکیل می‌دهن
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری شاخص بازار، 
به گزارش "ورزش سه"، ویژگی جالب تیم ملی سوریه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا استفاده از بازیکنان دوملیتی به تعداد زیاد است. هکتور کوپر سرمربی نامدار آرژانتینی از زمانی که هدایت سوریه را برعهده گرفته، سعی کرده از بازیکنان دو ملیتی در تیم ملی این کشور استفاده کند و به همین خاطر در لیست نفرات سوریه برای جام ملت‌های تعداد کثیری بازیکن دوملیتی مشاهده می‌شود.

تجمع دو ملیتی‌ها در سوریه اما در خط حمله این تیم بیشتر مشاهده می‌شود؛ جایی که به‌غیر از عمر خریبین ستاره سرشناس این تیم سایر مهاجمان از نفراتی تشکیل شده‌اند که ملیت دیگری نیز جز سوریه دارند!

با توجه به اینکه فدراسیون سوریه امروز اعلام کرده عمر خریبین به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی تیم کشور خود غایب است و احتمال دارد به بازی با ایران در روز چهارشنبه نرسد، می‌توان اینطور برداشت کرد که همه بازیکنان خط حمله سوریه مقابل ایران از نفرات دوملیتی تشکیل خواهند شد.


هکتور کوپر سرمربی سوریه که قبل از شروع جام ملت‌ها با خط زدن روی نام عمر سوما بسیار خبرساز شد، در خط حمله تیم خود از 5 مهاجم دو ملیتی بهره می‌برد که احتمالا شاهد بازی کردن اکثر آنها مقابل ایران خواهیم بود.

پابلو صباغ (سوری- کلمبیایی)، ازکوئیل حم (سوری- آرژانتینی)، ماردیک ماردکیان (سوری- ارمنی)، ابراهیم حصار (سوری- آرژانتینی) و آنتونیو یعقوب (سوری- سوئدی) 5 بازیکن مطرح سوریه در خط حمله هستند که احتمال بازی کردن آنها مقابل ایران زیاد است.

بی‌شک تقویت سوریه با این نفرات در خط حمله می‌توان روز سختی را برای مدافعان ایران در یک هشتم نهایی جام ملت‌ها رقم بزند. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی و همکارانش قطعا آنالیز دقیقی از تیم ملی سوریه به دست آورده‌اند و شرایط بازیکنان دو ملیتی را نیز بررسی کرده‌اند تا در بازی چهارشنبه شب بتوانند از پس حریف متحول شده خود بربیایند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست بیاورند.


نظرات شما
آخرین اخبار