جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
بانک و بیمه

سازمان تأمین اجتماعی

پیام تبریک معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت روز پزشک
دکتر مهدی اسلامی، معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی فرارسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور و به‌ویژه پزشکان شاغل در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی سراسر کشور تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن پیام تبریک صادر شده از سوی دکتر  اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به‌ این شرح است:

همکاران محترم پزشک
اول شهریورماه زادروز طبیب برجسته ایرانی ابوعلی‌سینا به‌عنوان روز پزشک انتخاب و نام‌گذاری گردیده است. این مناسبت فرصت مغتنمی است تا ضمن تبریک صمیمانه به کلیه همکاران عزیز پزشک، قدردان زحمات و تلاش شما عزیزان باشیم. بی‌تردید تلاش‌های صادقانه و خالصانه آنان که با دلی پاک و فطرتی زیبا، مجاهدانه برای التیام درد و کاهش رنج بیماری به ایفای مسئولیت و رسالت حرفه‌ای خود همت می‌گمارند در حافظه تاریخی سازمانی مردمی، چون تأمین‌اجتماعی ماندگار و ابدی خواهد بود.
اینجانب از زحمات و تلاش‌های ارزشمند کلیه همکاران گرانقدر پزشک شاغل در سازمان که با فعالیت بی‌شائبه خود به حفظ و ارتقای سلامت مراجعین و بیماران اهتمام دارند سپاس‌گزاری می‌نمایم و امیدوارم تحت توجهات ذات احدیت و با دعای خیر بیماران، همواره در زندگی شخصی و تلاش در راه صیانت از سلامت بیمه‌شدگان موفق و مؤید باشید.


نظرات شما
آخرین اخبار