به گزارش شاخص بازار به نقل از روابطعمومی، مهدی ناصری تصریح کرد: این قرارداد با مدت زمان یک سال و قابلیت تمدید، قدم بزرگی برای ترویج فرهنگ بیمه عمر در شهر کاشمر است.
او در این خصوص توضیح داد: از آنجایی که کاشمر شهر کوچکی است، انعقاد قرارداد مذکور میتواند باعث آشنایی شهروندان آن با بیمه باران و محصولات منحصربهفرد آن شود.
ناصری تصریح کرد: به عقیده من، برای شرکتهای نوپا ضروری است که با سرعت قابل توجهی در مسیر رشد و تعالی در حرکت باشند و برند خود را به جامعه معرفی کنند. عقد قرارداد با شهرداری کاشمر دستاورد بزرگی است که میتواند موفقیتهای بیشتری را در استان خراسان رقم بزند.
بیمه طراوت باران، بیمه عمر ساده زمانی است که افراد در ازای پرداخت حق بیمه بسیار اندکی، عزیزان خود را از سرمایه فوت قابل توجهی منتفع کنند.