همزمان با هفته تأمیناجتماعی (۲۰ تا ۲۶ تیر) و با توجه به اولویتها و راهبردهای ابلاغی از سوی مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در زمینه تقویت سازوکارهای ارتباطی و پاسخگویی به مخاطبان و ذینفعان سازمان، مدیران بخشهای مختلف تخصصی تأمیناجتماعی، با حضور در مرکز ارتباط مردمی این سازمان، به مخاطبانی که از طریق ارتباط با شماره تلفن ۱۴۲۰ پرسشها و ابهامات احتمالی خود را مطرح میکنند، شخصاً پاسخ میدهند.
به گزارش شاخص بازار به نقل از ایسنا، براساس برنامهریزیهای صورتگرفته و چارچوبهای ابلاغی برای برگزاری آیینهای ویژه گرامیداشت هفته تأمیناجتماعی، برنامه زمانبندی حضور مدیران بخشهای مختلف سازمان در مرکز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی به مخاطبان و ذینفعان به شرح زیر اعلام شده است:
مدیران حوزه معاونت بیمهای، روز دوشنبه 20 تیر ساعت 8 تا 9 صبح
مدیران حوزه معاونت درمان، روز سهشنبه 21 تیر ساعت 9 تا 10 صبح
مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، روز سه شنبه 21 تیر ساعت 14 الی 15
مدیران حوزه معاونت پشتیبانی، مالی و برنامهریزی، روز چهارشنبه 22 تیر ساعت 9 الی 10 صبح
مدیران حوزه مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات، روز چهارشنبه 22 تیر ساعت 14 الی 15 پاسخگوی مردم خواهند بود.