جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
اجتماعی

وزیر بهداشت؛

واکسن فایزر وارداتی فقط برای مادران باردار تزریق می شود

واکسن فایزر وارداتی فقط برای مادران باردار تزریق می شود
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: محموله واکسن فایزر وارداتی تنها برای مادران باردار تزریق خواهد شد.
  بزرگنمايي:


به گزارش شاخص بازار به نقل از صدا و سیما ؛ بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه در بدو ورود به شهرستان دهلران اظهار داشت: واکسن فایزر وارداتی فقط برای مادران باردار تزریق می شودجامعه پزشکی در ایام کرونا با سربلندی به بیماران خدمت کردند و در مسیر خدمت شاهد شهادت کادر درمان بودیم.

وی با اشاره به فروکش کردن پیک پنجم کرونا و با بیان اینکه حجم قابل توجهی واکسن سینوفارم به کشور وارد شده ابراز امیدواری کرد :درصورت استقبال مردم از واکسیناسیون دیگر شاهد پیک‌های متعدد بیماری کرونا نخواهیم بود.

عین الهی گفت: جامعه پزشکی در ایام کرونا با سربلندی به بیماران خدمت کردند و در تلاش هستیم مشکلات مردم حل شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: محموله واکسن فایزر وارداتی تنها برای مادران باردار تزریق خواهد شد.

عین الهی تاکید کرد: تمامی واکسنهای مورد تایید وزارت بهداشت که در مراکز واکسیناسیون در حال استفاده است از نوع بهترین های مقابله با کرونا هستند و مردم با خیال آسوده نسبت به واکسینه کردن خود اقدام کنند.

تجدید میثاق با شهدای والامقام،بازدید از بخش بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای دهلران و دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت شهید جاوید پور از برنامه های سفر وزیر بهداشت به شهرستان دهلران بود. 

امروز و در آستانه سفر رئیس جمهور به استان ایلام، وزرای میراث فرهنگی،جهاد کشاورزی و بهداشت به عنوان نماینده معین دولت به شهرستان مختلف استان ایلام سفر کردند. 


نظرات شما
آخرین اخبار