شاخص بازار - حمیدرضا شیرازیها مدیرعامل شرکت خلاق ستیا تمایز یک آرمان گفت: ما پیش از این در حوزه آی تی و کامپیوتر فعالیت میکردیم. با مطالعهای که بر روی بازار پوشاک انجام دادیم، متوجه خلاءهای جدی در این زمینه شدیم. بر این اساس، یک تیم مطالعاتی در شرکت شکل گرفت تا بر روی نیازمندیهای این حوزه کار کنند و بر اساس آن، یک سامانه فروش را برنامهریزی کنند.
مدیرعامل شرکت خلاق ستیا تمایز یک آرمان، در ادامه افزود: فرشگاههای آنلاین بسیاری با تکیه بر شبکههای اجتماعی شکل گرفت بوده که خدمات چندان باکیفیتی عرضه نمیکردند. بر این اساس، ما تلاش کردیم تا با عرضه یک سبد خدماتی متنوع رضایت مشتری را به عنوان یک اصل در کسب و کار در نظر بگیریم.
این فعال صنایع نرم و خلاق، ضمن تشریح ویژگیهای فروش آنلاین در ایران گفت: با پایهگذاری برند «برنس» تلاشهای ما سرعت بیشتری یافت. در این فروشگاه آنلاین پوشاک زنانه متنوع به همراه کیف، کفش و شال و روسری عرضه میشود. کلیه مراحل تولید نیز اعم از طراحی، خرید پارچه، نمونهدوزی، مارکتینگ و فرش نیز در این مجموعه انجام میشود.
وی همچنین ادامه داد: تنها مراحل برش و دوخت در خارج از مجموعه انجام میگیرد. برای احترام بیشتر به مشتری، با کاربر تماس گرفته میشود و تمام اندازههای وی، اخذ میشود. همچنین ما خدمات امتحان لباس در درب منزل را نیز داریم.
شیرازیها، ضمن توضیح بیشتر در مورد خدمات شرکت، بیان کرد: بر اساس این خدمت، چند سایز لباس برای مشتری ارسال میشود و مشتری، با خیال راحت در منزل لباسها را امتحان میکند. سپس سایز مورد نظرش را انتخاب میکند.
مدیرعامل شرکت خلاق ستیا تمایز یک آرمان، با تاکید بر اهمیت مشتریمداری، گفت: شرکتهای خلاق در همه حوزهها توانستهاند که تحولی قابل توجه در کسب وکارهای سنتی ایجاد کنند. خدماتی که این شرکتها ارائه میدهند، باعث شده است که مشتری دیگر به خدمات بیکیفیت راضی نباشد و در نتیجه، کسب و کارهای سنتی نیز ناچار باشند که به شکل بهینهتری با مشتری تعامل داشته باشند.