پایگاه خبری شخص بازار: این آمار در چهار جدول جداگانه شامل «آمار کل شکایات»، «درمان»، «ثالث» و «بدنه» نشان میدهد از بین 2 هزار و 880 شکایت رسیدگی شده، حدود 67 درصد شکایات وارد بوده است چرا که یک هزار و 929 شکایت، وارد تشخیص داده شده است ضمن اینکه 534 شکایت همچنان در مرحله رسیدگی قرار دارد.
بیش از 3400 شکایت از بیمهها ثبت شد
در آمار ارایه شده به گستردگی بیمه شدگان به تفکیک شرکت های بیمه ای اشاره ای نشده است؛ بنابراین نمی توان با قطعیت درصد رضایتمندی مردم با توجه به گستردگی هر شرکت بیمه ای را مورد بررسی قرار داد؛ با این وجود از اطلاعات ارایه شده می توان دریافت که بیمه های «دانا» با 621، «ایران» با 409 و «آرمان» با 405 مورد شکایت ثبت شده در راس و بیمههای «فردا»، «مفید» و «هامرز» هر کدام با یک مورد شکایت مکتوب در انتهای فهرست 32 شرکت بیمه ای بابت شکایت مکتوب مردمی قرار دارند.
بیش از 3400 شکایت از بیمهها ثبت شد
در بخش درمان، در طول هفت ماه گذشته 661 شکایت مکتوب ثبت شده است که 548 شکایت مورد رسیدگی قرار گرفته و 338 شکایت وارد بوده است؛ بنابراین در این بخش نیز 61.67 درصد شکایت ها وارد بوده است.
بیش از 3400 شکایت از بیمهها ثبت شد
در بخش بیمه شخص ثالث، در طول هفت ماه گذشته یکهزار و 519 شکایت مکتوب ثبت شده است که یکهزار و 317 شکایت مورد رسیدگی قرار گرفته و 995 شکایت وارد بوده است؛ بنابراین در این بخش نیز 75.5 درصد شکایت ها وارد بوده است.
بیش از 3400 شکایت از بیمهها ثبت شد
در بخش بیمه بدنه اتومبیل، در طول هفت ماه گذشته 697 شکایت مکتوب ثبت شده است که 597 شکایت مورد رسیدگی قرار گرفته و 390 شکایت وارد بوده است بنابراین در این بخش نیز 65.3 درصد شکایت ها وارد بوده است.