به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ در این کارگاه دکتر محمد نظری زاده ضمن بررسی چگونگی تدوین و نگارش بخشهای مختلف طرح یک کسب و کار، مواردی همچون سبکهای متفاوت ارائه ایده، مزیتهای رقابتی محصول و جایگاه رقبا، کانالهای فروش، اندازه و قوانین مؤثر بر بازار و جزئیات یک طرح کسب و کار پیشرو را به عنوان مهمترین مباحث مورد توجه مسئولین هستهها جهت موفقیت در کسب و کار دانست.
گفتنی است؛ توانمندسازی کارآفرینان و مسئولین هستههای پیشپذیرششده در سه حوزه “آشنایی با مدلهای مختلف نگارش طرح کسب و کار، شناخت چالشهای ارائه طرح کسب و کار و فراگیری ترفندهایی برای موفقیت در جلسه معرفی طرح کسب و کار” از جمله اهداف برگزاری این کارگاه بود.