شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
بانک و بیمه

سازمان تأمین اجتماعی

افتتاح واحد بیماران بین الملل بیمارستان امیرالمومنین(ع) خوی

افتتاح واحد بیماران بین الملل بیمارستان امیرالمومنین(ع) خوی
واحد بیماران بین الملل و چهار بخش دیگر بیمارستان تأمین اجتماعی امیر المومنین(ع) خوی با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان افتتاح شد.
  بزرگنمايي:


به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در جریان این مراسم مدیرعامل بیمارستان امیرالمومنین(ع) خوی گفت: بیمارستان امیرالمؤمنین خوی هفتمین بیمارستان تأمین اجتماعی کشور است که زیرنظر هلدینگ سلامت تأمین اجتماعی کشور در سال 1397 افتتاح شده است و ارائه خدمات می‌دهد که بزرگترین بیمارستان در تهران با هزار تخت و کوچکترین آن از نظر تخت بیمارستان امیرالمؤمنین خوی است که 40 تختخواب دارد.

دکتر میرحجت نجفی نسب افزود: در این بیمارستان هرروز یک هزار و  500 الی 2 هزار نفر به صورت کاملا رایگان مورد پذیرش قرار می‌گیرند و 141 هزار نفر در سطح شهرستان بیمه شده اصلی و تبعی داریم که در طول سال تقریبا به همه ِآن‌ها خدمات ارائه می‌شود و علاوه بر همشهریان عزیز این بیمارستان به عنوان مجهزترین بیمارستان تأمین اجتماعی شمال استان آذربایجان غربی در خدمت بیماران همه شهرستان‌های شمال استان است.

وی گفت: به همت مسئولین بیمارستان بعداز چند ماه تلاش و بازدید‌های کارشناسان وزارت بهداشت موفق شدیم مدرک پذیرش بیماران بین الملل را اخذ نماییم که اولین بیمارستان شمال استان محسوب می‌شود که بیماران بین المللی از کشور‌های همسایه برای ارائه خدمات درمانی و جراحی‌های زیبایی پذیرش می‌کند.

مدیرعامل بیمارستان امیرالمومنین خوی گفت: به مناسبت هفته دولت واحد بیماران بین الملل، بخش‌های فیزیوتراپی، اتاق عمل سرپایی، دندانپزشکی، بخش زایمان در آب، آنژیوگرافی و اتاق‌های VIP با اعتبار نزدیک به 6 میلیارد تومان افتتاح شد؛ و در صورت تأمین اعتبار تعداد تخت‌ها را به 64 تخت افزایش داده و 3 بخش جدید نیز به بخش‌های بیمارستان اضافه می‌کنیم.


نظرات شما
آخرین اخبار