يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳
بانک و بیمه

بانک ملی ایران

بهره‌برداری از تکمیل پل بزرگ و باند دوم محور شازند با حضور وزیر اقتصاد

بهره‌برداری از تکمیل پل بزرگ و باند دوم محور شازند با حضور وزیر اقتصاد
آیین بهره برداری از تکمیل پل بزرگ و باند دوم محور شازند آستانه با اعتبار ۳۵۱ میلیارد ریالی با حضور وزیر اقتصادبرگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شادا، در سفر یکروزه وزیر اقتصاد به استان مرکزی به مناسبت هفته دولت، آیین بهره برداری و تکمیل پل بزرگ و باند دوم با اجرای کامل طرج ایمنی در محور شازند- آستانه با اعتبار 351 میلیارد ریال برگزار شد.

در این آیین استاندار استان مرکزی، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان مرتبط حضور داشتند.

به گزارش شادا، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در آیین بهره برداری از تکمیل پل بزرگ و باند دوم با اجرای کامل طرح ایمنی در محور سازند استانه اظهار کرد: فرصتی فراهم شد تا در جمع مردم خوب شازند و مسئولان محلی و استانی حضور بابم.

خوشحالیم که با اقدامات مجدانه و پیگیرانه دولت و مجلس بسیاری از طرح هایی که سالها مردم چشم انتظار بودند، ارام آرام به ثمر مینشیند و از فهرست مطالبات روی زمین مانده مردم خارج میشوند. وی اضافه کرد: از مدیریت استاندار و همچنین نماینده مردم شازند در مجلس که از نزدیک پیگیری ایشان را دیده ام، و میدانم که بسیاری از طرحها با وجود ایسان به ثمر نشست.

وزیر اقتصاد عنوان کرد: تذکری هم به خودم دارم، اینکه این اقدامات در مقابل حق مردم بر گردن ما کار بزرگی نیست. این اتفاقات مثل ترددهایی که ملاحظه میکنید، هر هفته زودتر و یا هر روز زودتر به نتبجه برسد، شاهد تلفات کمتری خواهیم بود و همواره در جبران عقب ماندگی ها کوشا باشیم.


نظرات شما
آخرین اخبار