يکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳
بانک و بیمه

بیمه رازی

میزبانی شعب استان مازندران از مدیریت امور شعب بیمه رازی

میزبانی شعب استان مازندران از مدیریت امور شعب بیمه رازی
سه شعبه استان مازندران و مرکز ارتباط بیمه رازی واقع در شهر ساری میزبان جلسات هم افزایی در راستای دستیابی به اهداف کلان بیمه رازی در سال ۱۴۰۲ بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در ادامه سفرهای استانی مدیران بیمه رازی اینبار استان مازندران و سه شعبه ساری، بابل و چالوس و مرکز ارتباط بیمه رازی در شهر ساری میزبان مدیران بیمه رازی بود.

بررسی‌ها نشان از آن دارد سه استان گرگان، مازندران و گیلان با توجه به شرایط جغرافیایی همچون دارای بودن مرزهای خاکی و آبی با کشورهای همسایه و گذر راه‌های ترانزیتی به مقصد اروپا از اهمیت بسیاری برخوردار است و با توجه به آمار و اطلاعات منتشر شده از سوی بیمه مرکزی مبنی بر ضریب نفوذ قابل توجه بیمه در استان‌های شمالی و سهم 7.7 درصدی تولید حق بیمه جایگاه قابل توجهی در صنعت بیمه و به خصوص شرکت بیمه رازی دارد.

با توجه به این تفاسیر سه استان شمالی کشور برای بیمه رازی دارای جایگاه ویژه‌ای است و این شرکت برنامه مدونی برای توسعه شبکه فروش، ارائه خدمات به‌روز و حضور قابل توجه در این سه استان دارد و افتتاح شعبه جدید از سوی این شرکت تائیدی بر این ادعا است.

با این تفاسیر و با توجه به چرخش‌های استراتژیک شعبه محوری و نماینده محوری، بازاریابی تهاجمی و استفاده بهینه از منابع، حسین پایندانی- مدیر امور شعب، نمایندگان وکارگزاران بیمه رازی مهمان شعب استان مازندران بود تا در کنار اجرای هرچه بهتر پنج چرخش استراتژیک ابلاغی بیمه رازی، جلسات هم اندیشی و هم افزایی با همکاران شعب داشته باشد.

این موضوع از آن رو قابل توجه است که در سال 1402، بیمه رازی برنامه جذب 1833 نماینده جدید را در دستور کار دارد و در کنار آن برای دستیابی به اهداف تعیین شده بیمه رازی در جذب پرتفو هر شعبه وظیفه‌ای برعهده دارد که نیاز است به صورت متناوب در قالب جلسات حضوری و برخط مسیر حرکتی هر شعبه بررسی و پایش شود.

براساس این گزارش در بهار سال جاری شعب چالوس، ساری، بابل، گرگان و گیلان در مجموع 79 میلیارد و 700 میلیون تومان حق بیمه تولید کرده‌اند و در کنار آن مرکز ارتباط بیمه رازی در بهار 1402 به 40 هزار و 938 تماس ورودی پاسخ داده است که در کنار آن برای پیگیری و ارائه خدمت به لحظه 2 هزار و 344 تماس با بیمه گذاران برقرار کرده‌اند.

همچنین این مرکز ارتباط 858 ساعت 57 دقیقه و 56 ثانیه مکالمه با مخاطبان خود به ثبت رسانده که به طور متوسط روزانه 444 تماس برای این مرکز به ثبت رسیده است.

متوسط زمان مکالمه هر تماس در مرکز ارتباط بیمه رازی 1 دقیقه و 15 ثانیه بوده که بیشترین میزان تماس‌ها به ترتیب برای شهر تهران، مشهد، اصفهان و تبریز بوده است.


نظرات شما
آخرین اخبار