به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این همایش سید محمدمهدی بهشتینژاد مدیرعامل این شرکت، با نگاهی به عملکرد شعب و نمایندگان بیمه سرمد از فعالیتهای انجام شده در سال1401 قدردانی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته با تلاش و همت مدیران، کارکنان و شبکه فروش بیمه سرمد، گام مهمی در سوددهی شرکت برداشته شد و زیان ثبت شده در صورتهای مالی حسابرسی شده 1400 به سود در پایان 1401 تبدیل شد.
مدیرعامل بیمه سرمد به برنامه های عملیاتی شرکت، مخصوصا بودجه تعیین شده شعب در سال پیش رو اشاره کرد و افزود: در سال جدید با توجه به پتانسیل شعب و استان ها و همچنین نرخ تورم، بودجه شعب تعیین شد و مدیران شعب تمام توان خود را در جهت تحقق بودجه بکار گیرند ، البته در این میان وظیفه ستاد در جهت تسهیل امور و رفع موانع دو چندان می شود.
وی همچنین افزود: از دیگر انتظارات از مدیران استانی و ستادی، حفظ حقوق مشتریان و جلب رضایت آنهاست و امیدوارم که همه ارکان شرکت در راستای تحقق اهداف سازمانی بیمه سرمد گام برداریم.
بهشتینژاد در پایان اظهار داشت: پرداخت به موقع خسارتها، ثبت به موقع اطلاعات بیمهشدگان در سامانه ثبت اطلاعات و نظارت مستمر و تعامل سازنده با مراکز درمانی طرف قرارداد، مولفههای بالا بردن رضایتمندی بیمهشدگان است و باید در حداقل زمان ممکن انجام شود و در صورت نیاز به اصلاح ساختارهای موجود، با انجام بازنگری فرایندهای فعلی، در جهت رضایتمندی بیمهشدگان حرکت کنیم.
در این همایش دو روزه، اعضای هیات مدیره نیز به اهداف پیش روی شرکت در سال 1402 پرداخته و بر همراهی و همدلی مدیران ستادی و مدیران شعب استانی برای رشد و تعالی بیمه سرمد تاکید کردند.
جوادی، زاهدنیا و احمدی در سخنان جداگانهای افزایش سهم بیمه سرمد در بازار را یادآور شده و تلاش برای تثبیت آن را وظیفه همه ارکان شرکت دانسته و نقش مدیران شعب سرمد در استانها را سازنده توصیف کردند.
در این همایش روسای شعب استانی بیمه سرمد، در کارگروه های تخصصی به بررسی مسائل و مشکلات پیش رو پرداختند و با حضور معاونان و مدیران ستادی راهکارهایی در جهت بهبود عملکرد شعب و رفع موانع موجود پیشنهاد شد. در ادامه مدیران ستادی و استانی در جلسه ای مشترک برای ارتقای بیمه سرمد در صنعت بیمه و افزایش پرتفوی و سهم از بازار راهکار هایی ارائه کرده و به تبادل نظر پرداختند.