يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳
بانک و بیمه

تندیس رضایتمندی مشتری به ایران کیش رسید

معاون وزیر اقتصاد: از میان هزار شرکت ۷۵ شرکت حائز این انتخاب شدند

معاون وزیر اقتصاد: از میان هزار شرکت ۷۵ شرکت حائز این انتخاب شدند
هادی قوامی معاون وزیر اقتصاد درباره ملاک انتخاب شرکت ها در بخش رضایتمندی مشتری به گفت: این جایزه از میان حدود هزار شرکت به ۷۵ بخش تولیدی و شرکت های تجاری داده شده اند و کمیته داوری این شرکت ها را حائز این رتبه دانسته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی ایران کیش وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : برای انتخاب این شرکت ها، مجموعه شاخص های بهره وری،  عملکرد تولید، سود آوری، میزان کارکنان شاغل و وسعت سازمان و یکی ازمهمترین آن ها یعنی توجه به نوآوری بررسی شده اند که مجموعه کمیته علمی  براساس این شاخص ها، این شرکت ها را برگزیده است.

معاون وزیر اقتصاد گفت: امید داریم با جایزه رضایتمندی مشتری تلاش برای بهره وری و  نو آوری این شرکت ها را ارج نهاده و به عنوان یک ارزش به این بخش ها نور تابانده باشیم .  

قوامی در گفتگوی با ما اظهار کرد: از سویی مباحث امروز در جمع دولتی ها و مجلسیان مطرح شده و  مکانی برای گفتگوی قوای مقننه و اجرایی با فعالان اقتصادی را شکل داده است فعالانی که قطعا می توانند در سیاستگذاری ها نقش داشته باشند.

معاون وزیر اقتصاد افزود: قطعا این جوایز  باعث تشویق سایر تولیدی ها نیز می شود و امید داریم با ایجاد رقابت در میان بخش های اقتصادی تلاش هرچه بیشتر تمامی ارگان ها در اشتغالزایی ، بهره وری و رشد را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط امروز کشور، اهمیت به اشتغال زایی و شنیدن مسائل بنگاه ها یکی از اولویت های ماست اظهارکرد : تشریح درد نیمی از راه درمان است و ما امروز این دردها را شنیدیم.


نظرات شما
آخرین اخبار