شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
اقتصاد کلان

بازگشت بچه‌ها به مدرسه با اقتصاد جهانی چه می‌کند؟

بازگشت بچه‌ها به مدرسه با اقتصاد جهانی چه می‌کند؟
پیش‌بینی دیلویت نشان می‌دهد که خرده‌فروشان برای قوی‌ترین فصل خرید در بازگشت به مدرسه در تاریخ آماده شده‌اند زیرا تورم قیمت لباس‌ها و لوازم را افزایش می‌دهد و دانش‌آموزان بیشتری پس از دو سال اختلال ناشی از بیماری همه‌گیر به کلاس‌های درس بازمی‌گردند.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از ایسنا، دیلویت با استناد به نظرسنجی آنلاین از 1200 والدین کودکان مدرسه‌ای گفت: انتظار می‌رود که هزینه‌ها در سال جاری با 5.8 درصد افزایش به 34.4 میلیارد دلار برسد. این پیش‌بینی قوی نشانه مثبتی برای صنعت خرده فروشی است که چشم انداز آن از کاهش قدرت مخارج آمریکا به دلیل افزایش قیمت گاز و مواد غذایی آسیب دیده است.

در حالی که از هر سه خانوار یک خانوار می‌گویند که در وضعیت مالی بدتری نسبت به سال گذشته قرار دارند، طبق این نظرسنجی، میانگین هزینه هر دانش آموز همچنان 8 درصد افزایش می‌یابد و به 661 دلار می رسد. این رقم نشان دهنده افزایش 27 درصدی نسبت به سطوح قبل از همه‌گیری است.

بر اساس گزارش رویترز، داده‌های فدراسیون ملی خرده‌فروشی، بزرگ‌ترین گروه خرده‌فروشی جهان نشان داد که مصرف‌کنندگان در حال کاهش هزینه‌های سایر بخش‌ها برای پوشش هزینه‌های بازگشت به مدرسه هستند و انتظار می‌رود کل هزینه‌ها با رکورد 37 میلیارد دلاری سال گذشته برابری کند.

دیلویت گفت که خرید در فروشگاه تقریبا نیمی از کل هزینه‌ها را تشکیل می‌دهد که معمولا دومین رویداد بزرگ خرید پس از فصل تعطیلات است زیرا خرید آنلاین به دنبال رشد سریع در طول همه‌گیری کاهش یافته است.

دیلویت اضافه کرد که انتظار می‌رود فصل خرید زودتر از حد معمول رخ دهد زیرا مشتریان با عجله برای خرید محصولات از ترس اینکه اختلالات زنجیره تامین ممکن است موجودی را محدود کند، عجله دارند.


نظرات شما
آخرین اخبار