شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
اجتماعی

در جلسه امروز شورای شهر تهران انجام شد؛

لایحه" مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی" رد شد

لایحه" مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی" رد شد
شاخص بازار - اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۸ رای موافق نظر کمیته مشترک دو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و سلامت شورای شهر تهران مبنی بر رد لایحه "مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران" را به تصویب رساندند.
  بزرگنمايي:

شاخص بازار - به گزارش شاخص بازار به نقل از ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران بررسی لایحه "مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران "را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا محسن هاشمی ریاست شورا گفت: این موضوع در کمیته مشترک دو کمیسیون سلامت و فرهنگی و اجتماعی بررسی و رد شده است. در جلسه قبلی شورا مقرر شد گزارش واضح‌تری ارائه شود.
وی افزود: بر اساس مصوبات قبلی مقرر بوده در هر منطقه تهران یک مرکز بهاران داشته باشیم تا روی بازپروری معتادان متجاهر در این مراکز کار شود اما عملا درصد بسیار کمی این اتفاق در مراکز بهاران افتاده است. درحال حاضر ظاهرا تعداد زیادی تغییر کاربری دادن و فعال نیستند و تعدادی هم که فعال هستند در جهت اهداف تعیین شده کار نمی‌کنند.
در ادامه جلسه جوادی یگانه، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نیزدر پاسخ به سوال ریاست شورا تاکید کرد با واگذاری این مراکز موافق نیستیم اما لایحه را نیز پس نمی‌گیریم افزود: این مراکز با گرمخانه‌ها کاملا متفاوت است. در این مراکز افراد داوطلبانه به مدت 9 ماه با مهارت آموزی آماده برگشت به جامعه و خانواده می‌شوند. درحال حاضر مرکز منطقه 5 به خوبی مشغول به کار است. مرکز منطقه 4 به تازگی افتتاح شده است و مرکز دیگری در همین منطقه به بهزیستی واگذار شده است؛ در منطقه 8 هم مرکزی به بهزیستی واگذار شده است. مرکز منطقه 9 که مصوبه بهره گیری برای مجتمع فوریت‌های اجتماعی دارد درحال حاضر خالی است و استفاده نمی‌شود.
به گزارش شاخص بازار به نقل از ایسنا، نهایتا پس از بحث و بررسی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 18 رای موافق نظر کمیته مشترک دو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و سلامت شورای شهر تهران مبنی بر رد لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران را به تصویب رساندند.
انتهای پیام


نظرات شما
آخرین اخبار