شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
اجتماعی

فرمانده ناجا خبر داد

الحاق تجهیزات جدید به مرزبانی ناجا

الحاق تجهیزات جدید به مرزبانی ناجا
شاخص بازار - فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تحریم ها، خودکفایی و اتکا به ظرفیت‌های داخل را به ما آموخت، گفت: امروز شاهدیم که بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات الحاقی، تولید داخل کشور است.
  بزرگنمايي:

شاخص بازار - به گزارش شاخص بازار به نقل از ایسنا سردار حسین اشتری در مراسم الحاق تجهیزات به مرزبانی ناجا که در معاونت آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی در حال برگزاری است، اظهارکرد: بر روح پاک و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می‌فرستیم و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه شهیدان نیروی انتظامی ، مرزبانی و سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" را گرامی می‌داریم و برای فرماندهی معزز کل قوا مقام معظم رهبری، آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.
وی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خداوند را شاکریم که در این ایام خجسته و مبارک شاهد الحاق تجهیزات به مرزبانی نیروی انتظامی هستیم و تحریم‌ها و فشارهایی که دولت‌های استکباری علیه ما داشتند به ما "خودکفایی" و " اتکا به ظرفیت‌های داخل" را آموخت.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امروز شاهدیم که بیش از 95 درصد از تجهیزات الحاقی به مرزبانی نیروی انتظامی، ساخت داخل و تولید بومی است و این بیانگر دانش و مهارت جوانان و متخصصان متعهد و انقلابی کشور است. روزگارانی شاهد بودیم که پایین‌ترین سطح از تجهیزات را به کشور وارد می‌کردند اما امروز با تکیه بر تجربه ، دانش و مهارت ملی، نیازمندی‌های دفاعی، انتظامی و تجهیزاتی خود را در داخل تولید می‌کنیم.
اشتری با اشاره به اهمیت ماموریت مرزبانان کشور خاطر نشان کرد: حراست از 8755 کیلومتر از مرزهای کشور را مرزبانان عهده دار هستند و با غیرت و اقتدار از وسعت و گستردگی مرزها صیانت می‌کنند. معتقدیم که پشتیبانی تجهیزاتی از مرزبانان می‌تواند علاوه بر افزایش تحرک باعث ارتقای ضریب امنیت کارکنان در اجرای ماموریت‌های مرزی شود.
اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و امنیت مردم است و بحمدالله توانسته از نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور در تمام جاده‌ها ، شهرها ، روستاها و ... حضوری مقتدرانه و هوشیارانه داشته باشد. امروز پلیس در کنار مردم و برای آنان در حال خدمت و ایفای نقش است و این مهم را با رویکرد اقتدار توام با مهربانی دارد.
وی با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که خدمتگزار مردم ولایی ، انقلابی وشهید پرور هستیم، اظهارکرد: دشمن بداند که هر چقدر فشارها بر ملت ایران اسلامی بیشتر شود، این ملت مصمم تر، با اراده تر، قوی‌تر و با انگیزه‌تر حرکت رو به پیشرفت و ترقی را با شتاب ادامه می‌دهد.
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امروز در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بالندگی و اقتدار ایران اسلامی و ملت هستیم این در حالیست که دشمنانی که به دنبال اهداف شوم بودند خود امروز چه سرنوشت و جایگاه مفلوکی دارند.
اشتری تصریح کرد: امروز تمام آزادیخواهان جهان با تاسی از شهدای انقلاب و دفاع مقدس، مقاومت در برابر استبداد را در پیش گرفته‌اند و شاهدیم که روحیه ولایی، جهادی و انقلابی ملت ایران اسلامی در منطقه و در میان آزادیخواهان جهان الگو و منش شده و به برکت هدایت‌های داهیانه امام (ره) و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ما به فراتر از مرزهای کشور صادر شده است.
وی افزود: ان شاء الله روند رشد، ترقی و پیشرفت ایران اسلامی را در چله دوم انقلاب اسلامی شاهد باشیم و قطعا رشد، شکوفایی و بالندگی از آن ملت ایران اسلامی و نیروهای مسلح خواهد بود.
اشتری اضافه کرد: بنده از آحاد کارکنان خدوم و ایثارگر ناجا به پاس همه مجاهدت‌های شبانه روزی و از همه مرزبانان شجاع، انقلابی و مقتدر که در مرزهای کشور شبانه روز خواب را بر چشمان خود حرام می‌کنند تا از مرزها دفاع کنند، تشکر می‌کنم.
وی ضمن قدردانی از عملکرد معاونت آماد و پشتیبانی ناجا گفت: از همکاران عزیزم به ویژه سردار "رضا فریبا" - معاون آماد و پشتیبانی ناجا - به علت پشتیبانی‌های تجهیزاتی و لجستیکی از رده‌ها و پلیس‌های تخصصی نیز تشکر می‌کنم و باید بگویم که موفقیت‌های نیروی انتظامی محصول تلاش همگانی است.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش موثر پشتیبانی‌های به موقع تجهیزاتی و لجستیکی در کسب موفقیت‌ها و دستاوردها با تقدیر از ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی اظهارکرد: ان شاء الله همه ما در مسیر کسب رضایت خداوند ، مقام معظم رهبری و مردم گام برداریم.
گفتنی است، با فرمان "یا زهرا"ی فرمانده نیروی انتظامی مراسم الحاق شناورهای حیدر، تندرو خلیج فارس، نفر بر زرهی رخش و ... نیز انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، در مراسم امروز شاهد الحاق بیش از 300 دستگاه تجهیزات خودرویی، شناوری و دریایی به فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی بودیم.
انتهای پیام


نظرات شما
آخرین اخبار