سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
اجتماعی

هشتادمین روز «طوفان الأقصی»| السنوار: ۵ هزار نظامی و افسر صهیونیست را هدف قرار دادیم

مقاومت فلسطین: بدون آتش‌بس کامل درباره هیچ پیشنهادی مذاکره نمی‌کنیم

مقاومت فلسطین: بدون آتش‌بس کامل درباره هیچ پیشنهادی مذاکره نمی‌کنیم
پیام مهم یحیی السنوار درباره دستاوردهای مقاومت، تداوم حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، جنایت صهیونیست‌ها در بمباران اردوگاه المغازی از جمله مهمترین تحولات هشتادمین روز از طوفان الاقصی است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری شاخص بازار، به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رژیم اشغالگر صهیونیست‌ها در هشتادمین روز از تجاوز نظامی خود به نوار غزه دست به جنایت جدیدی جدید که در اثر آن تاکنون 70 نفر به شهادت رسیده است، تا نشان دهد برخلاف ادعای این رژیم و حامی آن در آمریکا و اروپا، فرقی بین نظامی و غیر نظامی نمی‌گذارد. عمده این شهدا را زنان و کودکان تشکیل می‌دهد.

وزارت بهداشت نوار غزه بامداد روز دوشنبه اعلام کرد که رژیم آپارتاید اسرائیل چند واحد مسکونی در اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کرده است که تا این لحظه (لحظه تنظیم خبر) 70 غیر نظامی به شهادت رسیده‌اند و پیکر بیشتر آن‌ها به بیمارستان الاقصی منتقل شده‌اند.

مهمترین تحولات هشتادمین روز از عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

18:06- شیلک 4 موشک از جنوب لبنان به مواضع صهیونیست‌ها

 طبق گزارش شبکه الاقصی، 4 موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه کریات شمونه در شمال الجلیل شلیک شد.

 خبرنگار المنار هم گزارش داد که رژیم صهیونیستی حومه شهرک‌های حله، میس الجبل، ناقوره در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

17:07- نتانیاهو: جنگ غزه خیلی طول خواهد کشید

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال ناکامی‌های بسیار ارتش این رژیم، گفت: جنگ غزه زود به نتیجه نمی‌رسد و خیلی طول خواهد کشید.

روز گذشته نیز نتانیاهو با اشاره به تلفات سنگین نظامیان صهیونیست در غزه گفته بود که جنگ هزینه خیلی سنگینی دارد.

15:31- مقاومت اسلامی لبنان 2 پایگاه نظامی اسرائیل را هدف قرار داد

در بیانیه دوم مقاومت اسلامی لبنان آمده است، در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه پایگاه نظامی «بیت هلل»  در شرق «کریات شمونه» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه تلفات قطعی به دشمن وارد کرد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین در بیانیه سوم خود، از هدف قرار دادن تجمعات نظامی رژیم صهیونیستی در پایگاه «برکه ریشا» با سلاح مناسب خبر داد.


نظرات شما
آخرین اخبار