شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
بانک و بیمه

بانک ملی ایران

وزیر اقتصاد: خروج از تاریکخانه خرده فروشی اموال تملیکی

وزیر اقتصاد: خروج از تاریکخانه خرده فروشی اموال تملیکی
وزیر اقتصاد تاکید کرد: اکنون از تاریکخانه خرده فروشی کالاهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به شرایطی رسیده‌ایم که مردم در زیر نورافکن اموال موجود در انبارهای سازمان را می‌توانند ببینند، پیشنهاد قیمت بدهند و با شفافیت برای خرید کالاها از طریق مزایده اقدام کنند.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شادا،  سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم بهره‌برداری از سامانه برخط حراج خرده فروشی و انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: در خصوص اتفاقات بسیار چشمگیر و آن چیزی که مصداق تحول سازمانی است و در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی رخ داده،  انصاف حکم می‌کند که همکاری دوستان در قوه قضاییه‌ را هم ببینیم. 

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: تلاقی اراده تحول خواهانه دولت و قوه قضاییه برای حل مشکلی که فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار با آن دست و پنجه نرم می‌کردند و تعهدات دولت که به اندازه کافی مراعات نمی‌شد،  همین سازمان اموال تملیکی است.

خاندوزی افزود:  حداقل در خصوص نگهداری کالا در انبارها و حقوق کسانی که می‌توانند از کالاها استفاده کنند وارد دوره جدیدی شده‌ایم. 

وی بیان کرد:  تحولی که در زمینه خرده‌فروشی برخط کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی رخ داده است،  از این جهت دارای اهمیت ویژه است که تا پیش از این اتفاق دولت و حاکمیت هیچ اطمینانی نداشت چه کیفیتی از کالاها نصیب چه گروه‌هایی می‌شود؛  نه اطلاع رسانی وجود داشت و نه برابری در دسترسی و نه عدالت در قیمت گذاری و نه مراعات حقوق خریداران و دولت.

وی تاکید کرد: این تحول و اتفاق آنقدر مبارک است که ما به عنوان یک نقطه عطف نه فقط در سازمان اموال تملیکی بلکه در دولت و ارتباط دولت با مردم شاهد آن هستیم.

خاندوزی کفت:  این تحول اگرچه در معدود سازمان‌های فناوری پایه وجود داشت اما در حوزه کالایی کشور و در سازمانی که با مردم و تجار و فعالان اقتصادی سر و کار دارد واقعاً جزو نقاط ارزشمندی است که به همه همکاران در این سازمان و به ویژه آقای اجتهادی رئیس این سازمان خدا قوت می‌گویم. امیدواریم به زودی شاهد تولد یک سازمان هوشمند و یک نسل جدید از حکمرانی باشیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پایان هوشمندسازی را جشن بگیریم.


نظرات شما
آخرین اخبار