به گزارش شاخص بازار: این بانک جهت پیشگیری از کلاهبرداری به کاربران سامانه های بانکی خود هشدار داد و تاکید کرد مشتریان گرامی برای پیشگیری از کلاهبرداریهای احتمالی خدمات مورد نیاز را از طریق وب سایت بانک به آدرس www.rqbank.ir وسامانه های پیشخوان مجازی رسالت، همراه بانک، اینترنت بانک و تلفنبانک رسالت دریافت کنند.
بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور اعلام کرد تمام خدمات بانکی را به صورت غیرحضوری ارائه می کند و هیچگونه نمایندگی و کارگزاری در سطح کشور ندارد. لذا لازم است مشتریان از اعتماد به اشخاص و دفاتری که خود را نماینده یا کارگزار بانک قرض الحسنه رسالت معرفی می نمایند، جدا اجتناب نمایند.
مشتریان محترم در صورت هرگونه سوال یا مشکل می توانند در تمام ساعات شبانه روز با مرکز ارتباط با اعضا به شماره تلفن 0214747 تماس حاصل نمایند.