به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، در شش ماهه دوم 1401 نیز حدود 800هزارنفر ازمشتریان بانک قرض الحسنه رسالت از خدمات اینترنت بانک رسالت استفاده کرده اند.
براساس این گزارش، خرید شارژ اعتباری تلفن همراه به صورت مستقیم، امکان استعلام تسهیلات و تعهدات، استعلام سوابق چک برگشتی، انسداد کارت، دریافت رمز یکبارمصرف(کددوعاملی)، مشاهده خودپردازهای بانک،خدمات چک صیادی و امکان ثبت و درخواست تسهیلات و پرداخت اقساط خود و دیگران از جمله مهمترین خدمات همراه بانک رسالت به شمار می روند.
همچنین انتقال وجه هوشمند، ثبت درخواست تسهیلات آنلاین و گزارش گیری و خرید شارژ اعتباری تلفن همراه به صورت مستقیم از مهمترین خدمات اینترنت بانک به مشتریان این بانک است.