به گزارش شاخص بازار: علیرضا حاج عبدالهی رئیس مرکز عملیات بانکی بانک قرض الحسنه رسالت در این بازدید به گزارشی از عملیاتی کردن بانکداری بدون شعبه و ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان پرداخت.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان نیز بانکداری بدون شعبه را خدمتی نوین از بانک قرض الحسنه رسالت برشمرد وگفت: این خدمت با هدف ارائه خدمات آسان و ارزان به مشتریان تعریف شده و ما به عنوان روابط عمومی باید مروج این خدمات باشیم.
مجتبی اسدی زاده از روابط عمومیها به عنوان پیشگامان روایت پیشرفت و تبیین دستاوردهای نظام یاد کرد و افزود: روابط عمومی ها با بیان خدمات، فعالیت ها و دستاوردهای هر سازمان، در توسعه کشور نقش مهمی دارند.
وی همچنین از راه اندازی کانال ها و گروه های روایت پیشرفت در رسانه های اجتماعی خبر داد و از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ها خواست با عضویت در این گروههای مجازی از ظرفیت ایجاد شده برای همفکری، اشتراک تجربیات و روایت پیشرفت استفاده کنند.