به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، تعداد مشتریان بانک که از خدمات اینترنتبانک استفاده میکنند در پایان سال 1401 به حدود از یک میلیون و 750هزار نفر بالغ شده است. این تعداد نسبت به سال 1399 که تنها 660هزار نفر از این ابزار بانک استفاده میکردند، رشدی 165 درصدی داشته است.
کاربران اپلیکیشن همراهبانک «مهریران» نیز در پایان سال 1401 به بیش از 3 میلیون و 550هزار نفر رسیده است. این در حالی است که تعداد کاربران «مهریران» در سال 1399 تنها یک میلیون 140هزار نفر بود. مقایسه این آمارها نشان میدهد که تعداد کاربران این اپلیکیشن در طول 2 سال گذشته 211 درصد افزایش یافته است.
بانک قرضالحسنه مهر ایران بهعنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری همواره تلاش کرده تا برای صرفهجویی در زمان و هزینه مشتریان خود، خدمات خود را بر بسترهای نوین بانکی از جمله اینترنتبانک و همراهبانک ارائه کند. این بانک در طول 2 سال گذشته، پیشخوان مجازی خود را ارائه کرده که شامل خدماتی جامع است و همچنین با ارائه کیوبانک بهعنوان پلتفرم ارائه خدمات مالی، گامی نوین در عرصه خدمات غیرحضوری بانکی و مالی برداشت.