شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
مجلس

جوکار بیان کرد

گزارش سفر گروهی از اعضای کمیسیون امورداخلی کشور به روسیه

گزارش سفر گروهی از اعضای کمیسیون امورداخلی کشور به روسیه
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از سفر گروهی از اعضای این کمیسیون به روسیه و برگزاری جلسات متعددی با بخش های پارلمانی، شهری و سیاسی روسیه خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از ایسنا، محمد صالح جوکار با اشاره به سفر گروهی از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به روسیه، بیان کرد: تبادل نظر در خصوص انتقال تجربیات در حوزه مدیریت شهری و برگزاری انتخابات بخشی از برنامه های این سفر بود.

وی در ادامه با بیان اینکه در این سفر جلسات متعددی با بخش های مختلف پارلمانی، شهری و سیاسی روسیه برگزار شد، اظهار کرد: همچنین در این سفر با معاون رئیس شورای فدراسیون مجلس فدرال روسیه و رئیس کمیسیون امور ساختار خودگردانی محلی شورای مذکور، با حضور کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه، دیدار و و گفت‌وگو انجام و بر گسترش تعاملات پارلمانی فی مابین دوکشور تاکید شد.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، تصریح کرد: همچنین در این سفر پیرامون سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت استان های مختلف کشور به منظور توسعه تجارت و بی اثر کردن تحریم های آمریکا که علیه هر دو کشور وضع شده است، بحث های خوبی مطرح شد.

جوکار گفت:‌ همچنین در دیدار با مسئولان دولتی فدراسیون روسیه درخصوص ساختار انتخاباتی دو کشور، چگونگی مراحل تصویب قانون و ضرورت تقویت تعاملات پارلمانی بین دو کشور بحث و بررسی انجام شد.


نظرات شما
آخرین اخبار