شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
راه و مسکن

برنامه‌های شهرداری برای بهبود وضعیت تاکسی ، اتوبوس و مترو در تهران

برنامه‌های شهرداری برای بهبود وضعیت تاکسی ، اتوبوس و مترو در تهران
شهردار تهران جزئیات برنامه‌های شهرداری برای افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را تشریح کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پایان مراسم آغاز مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهر تهران، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره اقدامات برای افزایش فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم ظرفیت بالاتری را در حمل و نقل عمومی داشته باشیم و طی قراردادی که با ایران‌خودرو داشتیم 175 خریداری شد که 100 دستگاه تا پایان مهرماه به ناوگان اضافه خواهد شد و 75 دستگاه هم در ماه بعد تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد:500 دستگاه اتوبوس نیز از طریق ارائه خدمت به رانندگان در خصوص تامین مخازن گاز مجددا به ارایه خدمت خواهند پرداخت. 500 دستگاه اتوبوس نیز از طریق نوسازی و اورهال تا پایان سال آماده می‌شود که این اقدامات ظرفیت اتوبوسرانی را فوق العاده بالا می‌آورد و ما را آماده می‌کند تا با جان گرفتن شهر آماده خدمت به مردم عزیز شهرمان باشیم.

زاکانی گفت:علاوه بر این‌ها به دنبال این هستیم که 10 هزار تاکسی تا پایان سال نوسازی کنیم که تا امروز 3 هزار تاکسی نوسازی شده و انشاالله بتوانیم 7 هزار خودرو دیگر را نوسازی کنیم. از طریق امکانات اورهال کردن قطار‌ها و قرارداد‌ها 630 دستگاه واگن از طریق فاینانس و 420 دستگاه از طریق داخل خریداری خواهد شد تا جهش بالاتری از خدمت داشته باشیم.


نظرات شما
آخرین اخبار