به گزارش شاخص بازار به نقل از مدیریت روابطعمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، اولین دوره رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راهکار است با هدف بررسی چالشها، الزامات و فرصتهای سازمانها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تاثیرگذار کسبوکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار میشود.
این رویداد تلاش میکند مدیران مرتبط با برند کارفرمایی در کسبوکارهای مختلف ایرانی از جمله اکوسیستم نوآوری کشور را گرد هم آورده و شرایطی را فراهم کند که بهترینها و موثرترین تجربهها به اشتراک گذاشته شود.
مخاطبان رویداد برند کارفرمایی بنیانگذاران، مدیران عامل، مدیران و کارشناسان ارشد کسبوکاری، مدیران منابع انسانی، مدیران برند، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و علاقمندان مرتبط به حوزه فرهنگ سازمانی، برند کارفرمایی، منابع انسانی، ارتباطات درون و برونسازمانی و... خواهند بود که میخواهند آخرین روندها و فرصتها و چالشهای این حوزه را رصد و از دیدگاههای کارشناسان و صاحبنظران مطلع شوند.
این رویداد نیمروزه همراه با پنلها، ارائهها، محتواهای متنوع و شبکهسازی و گپوگفتهای کسبوکاری برگزار خواهد شد و از جمله موضوعات و محورهایی که در آن، مورد بررسی قرار میگیرد میتوان به موارد از جمله بایدهای رقابت سالم کسبوکاری در حوزه منابع انسانی، مهاجرت و چالشهای مدیران منابع انسانی، اکوسیستم نوآوری و شکلگیری یک فرهنگ جدید سازمانی، برند کارفرمایی در زمانه بحران، نسل زد، پادفرهنگ و چالشهای فراکسبوکاری اشاره کرد.
علاقهمندان برای حضور در این رویداد میتوانند از طریق این لینک در سایت ایوند ثبتنام کنند.