پایگاه خبری شاخص بازار: خوشقولی در تحویل محصولات یکی از عوامل کلیدی در جلب رضایت مشتریان است. زمانی که مشتریان مطمئن باشند سفارشهایشان در زمان مقرر و با کیفیت مناسب به دستشان میرسد، اعتماد بیشتری به شرکت خواهند داشت. برای بهبود این شاخص، لازم است از ابزارهای پیشرفته برنامهریزی و کنترل تولید استفاده کنیم. این سیستمها میتوانند به ما کمک کنند تا پیشبینی دقیقتری از زمان تولید و تحویل داشته باشیم.
محیالدین اتحادتوکل، رئیس برنامهریزی و کنترل تولید نورد سرد:
ضریب خوشقولی تولید محصولات سرد و پوششدار از 56.8 درصد در سال 1402، در ششماهه نخست سال 1403 به 85 درصد رسیده که با رشد 50 درصدی همراه بوده و این عملکرد بیسابقه است.
در سال جاری با تلاش جمعی همکارانم در مجموعه برنامهریزی تولید و سایر همکاران در فرایند فروش، تولید، آمادهسازی و حمل محصولات، شاخص خوشقولی تولید سفارشهای محصول کلاف گرم روندی صعودی داشته و از عدد 74.5 درصد در انتهای سال 1402 به عدد 96.5 درصد در انتهای شهریورماه 1403 رسیده که با رشد 28 درصدی همراه بوده است.