شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳
بانک و بیمه

مدیر عامل بیمه ایران:

سامانه سوت زنی بیمه ایران فضای گزارش گری مناسبی برای نظارت است

سامانه سوت زنی بیمه ایران فضای گزارش گری  مناسبی برای نظارت است
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران عنوان کرد ، سامانه ارتباط مردمی و سوت‌زنی فضای گزارش گری مناسبی برای توسعه و گسترش نظارت مردمی بر عملکرد واحد های مختلف و مدیران شرکت است .
  بزرگنمايي:

به گزارش شاخص بازار: بیمه ایران در راستای  شفاف سازی عملکرد خود و همسو با  سیاست های دولت سیزدهم و وزارت امور اقتصادی و دارایی ، برای اولین باردر صنعت بیمه کشور ، اقدام به راه اندازی سامانه سوت زنی نمود ،  که این اقدام نشان دهنده توجه ویژه مسئولان شرکت به نظرات و گزارشات مردمی به عنوان ذی نفعان اصلی شرکت  در ارائه خدمت بی منت به آنها است .
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی دریافت اطلاعات و گزارشات مردمی در این سامانه را عامل بسیار مهمی برای جلوگیری و حذف فساد درشرکت دانست و تاکید کرد :  اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از  بیمه گزاران ، نمایندگان ، کارکنان و تمامی ذی نفعان شرکت با اطمینان از محرمانه بودن و عدم افشا هویت خود ، می‌توانند فساد و مواردی که امکان و زمینه ساز فساد  در شرکت است را به راحتی در این سامانه ثبت و گزارش نمایند ، این گزارشات مردمی با حفظ  عدم افشای اطلاعات افشا کننده به صورت طبقه بندی شده در اختیار مسئولان مربوطه برای مشاهده ،  رسیدگی ، پیگیری و حصول نتیجه قرار می گیرد و فرد افشا کننده در تمامی مراحل از طریق کد پیگیری که برای او ارسال می شود می تواند نتیجه گزارش دهی خود را مشاهده نماید.
پس از اعلام نتیجه بررسی ها و  در صورت تایید و صحت اطلاعات درج شده در این سامانه ، قطعا جوایز ارزنده ای به افشا کننده  نیز اهدا خواهد شد.
مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی 24 ساعته بیمه ایران و کاهش زمان رسیدگی به شکایات به کمتر ا ز7 روز در بیمه ایران ، تاکید کرد :  بیمه ایران به عنوان اولین شرکت مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه سلامت اداری و کاهش و حذف گلو گاه های فساد اقدامات موثری انجام داده و در مسیر شفافیت عملکرد بیش از حد انتظار نیز ظاهر شده است .
شریفی در ادامه افزود :  هدف مسئولان  شرکت  ، ارائه خدمت بی منت با  حفظ کرامت و جایگاه ارزنده مردم است و بیمه ایران  در یک سال اخیر ، برای توسعه خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، فناوری‌های نوین  را جاگزین روش های سنتی  و دستی نموده ، که این اقدام علاوه بر  سهولت دسترسی مردم به خدمات بیمه ای و  رشد و توسعه فرهنگ بیمه ، میزان نظارت بر عملکرد واحد های مختلف را نیز افزایش داده است .
با این حال برای  بهبود و حفظ و ارتقای کیفیت  خدمات و حذف روزنه های  فساد در شرکت  ، نیاز به مرکزی جامع و منسجم برای جمع آوری اطلاعات داشتیم و به طور یقین ، سامانه  ارتباطات مردمی و سوت زنی ، این نیاز را تامین خواهد کرد و به فضای مناسبی  برای بازدارندگی و مراقبت از فساد در شرکت تبدیل خواهد شد.


نظرات شما
آخرین اخبار