به گزارش شاخص بازار به نقل از پایگاه خبری بیمه سلامت به نقل از مهر سعید رحمانی، افزود: در ارزیابی عملکرد دستگاهها بر اساس شاخصهای عمومی و اختصاصی و اصلاح نظام اداری در سال 1401 سازمان بیمه سلامت ایران حائز رتبه اول در مجموعه سازمانهای تابعه وزارت بهداشت شد.
وی گفت: ارزیابی عملکرد دستگاهها در سال 1401 بر اساس شاخصهای عمومی و اختصاصی انجام شد که شاخصهای عمومی شامل 3 محور، 11 معیار، 39 شاخص و 101 سنجه و به طور مشترک برای همه دستگاهها و ناظر به نحوه حکمرانی و اداره دستگاهها، و شاخصهای اختصاصی ناظر به مأموریت و اهداف دستگاهها است.
رحمانی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران برای دومین سال متوالی در مجموع امتیازات شاخصهای عمومی و اختصاصی حائز رتبه اول در مجموعه سازمانهای تابعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شد.
وی، رویکرد حمایت حداکثری مدیر عامل سازمان بیمه سلامت و تلاش و همکاری مدیران و تمامی کارکنان را دو عامل مهم و اساسی در کسب این موفقیت عنوان کرد.
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، با تبریک این موفقیت به مدیر عامل، مدیران و کارکنان سازمان بیمه سلامت ایران اظهار امیدواری کرد، با تداوم همکاری و همدلی شاهد بهبود مستمر فرآیندها و خدمات و ارتقا سطح رضایتمندی بیمه شدگان و سایر ذی نفعان باشیم.