به گزارش شاخص بازار به نقل از روابطعمومی، در این نشست، مدعوین ضمن آشنایی با تاریخچه، ترکیب سهامداران، سیاستها و استراتژیهای بیمه باران، در دوره آموزشیای که با محوریت بیمههای زندگی برگزار شده بود، شرکت کردند.
دکتر مهرداد شهبازی مدیر دفتر ایساتیس و مدرس این دوره آموزشی، ضمن تشریح حوزه بیمههای زندگی در ایران به بررسی چالشها و فرصتهای فروش محصولات بیمه زندگی در ایران پرداخت.
در ادامه این نشست، محصول سخاوت باران و زمینه فروش آن برای حاضران به طور کامل تشریح شد تا بتوانند با شناخت عمیق و دقیق از ویژگیهای این محصول بیمهای، به معرفی هر چه بیشتر آن اقدام کنند.
رونمایی از بیمه مهر باران
در پایان همایش، معاون مدیرعامل با اعلام رونمایی از محصول جدید بیمه باران به نام «بیمه مهر باران» که با مشارکت بانک قرضالحسنه مهر ایران طراحی و ارائه شده است، تصریح کرد: بیمه مهر باران با مدت زمان 5 ساله در قالب تخصیص وام تا سقف 200 میلیون تومان طراحی شده و سرمایه پرداختی آن در قالب بیمه ترنم 400 میلیون تومان و در قالب بیمه تبسم 340 میلیون تومان است.
شکوهی در همین باره افزود: این محصول از ابتدای شهریور ماه در سراسر کشور توسط شبکه فروش باران، کارگزاران محترم بیمه و حتی نمایندگان سایر شرکتها در تعامل با نمایندگان باران، عرضه خواهد شد. با ظرفیتها و ویژگیهای متمایز این محصول، پیشبینی میشود با فروش قابل توجهی به ویژه در قالب ترنم 400 میلیون تومانی، به عنوان محصول منحصر یه فرد باران همراه شود.