به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در ابتدا گزارشی از وضعیت عملکرد خراسان شمالی توسط مدیریت سرپرستی استان ارائه شد و مدیرعامل شرکت نکاتی را در این خصوص و برنامه های مورد نیاز جهت افزایش بازدهی سرپرستی بیان نمودند.
دکتر آقادادی در این بازدید ضمن پاسخ به سوالات نمایندگان و همکاران به تشریح برنامه های شرکت برای ارتقای جایگاه بیمه کوثر پرداختند و خواهان اشاعه خدمات غیرحضوری ، کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و همچنین ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک شدند تا این عوامل زمینه ساز جلب رضایت مشتریان و افزایش سودآوری به عنوان اهداف عالی شرکت گردد.
ایشان با تبریک سالروز تاسیس استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار شرکت "کوثر، خیر کثیر" اشاره نمودند و حمایت و پشتیبانی از شبکه فروش را امری ضروری دانستند که موجبات بهبود کارایی را فراهم می آورد و مشارکت و انسجام همکاران و نمایندگان را در ثبت عملکرد رو به جلو در بیمه کوثر بسیار موثر عنوان نمودند.
آقادادی در پایان با اشاره به عملکرد بالغ بر 4 هزار میلیاردی فروش شرکت ابراز امیدواری کرد همکاران شرکت با سعی و تلاش مضاعف خود زمینه ساز ارتقای سطح عملکرد و بهبود فرآیند ارائه خدمات به مشتریان شوند.