به گزارش شاخص بازار به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، مشتریان و مخاطبان این بانک تا پایان تیر ماه سال جاری بیش از یک میلیون و 446هزار تماس با این مرکز برقرار کردهاند. متوسط تماسهای برقرار شده با مرکز ارتباط مشتریان بانک فراتر از 11هزار و 500 تماس در روز بوده است. بخشی از این تماسها که مربوط به موضوعاتی همچون آدرس و تلفن شعبه یا مسدودی کارت بوده از طریق تلفن گویا و بخشی دیگر توسط کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده است.
متوسط زمان انتظار جهت مکالمه با کارشناسان کمتر از 3 دقیقه و متوسط زمان هر مکالمه نیز قدری بیش از 2 دقیقه بوده است. از بین 85هزار نفری که در نظرسنجی پایان تماس شرکت کردهاند، 91 درصد از خدمات دریافتی رضایت داشتهاند.
بیشترین موضوعاتی که برای آن با مرکز ارتباط با مشتریان تماس گرفته شده به ترتیب همراهبانک، وام و سامانه افتتاح حساب آنلاین بوده و مجموعاً 60 درصد تماسها به این سه موضوع اختصاص داشته است.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران با شماره 0214322 به صورت شبانهروزی و در طول 7 روز هفته پاسخگوی تماسهای مشتریان و مخاطبان بانک است. افراد میتوانند برای مواردی همچون مسدودی کارت، راهنمایی در نحوه کار با همراهبانک و اینترنتبانک، راهنمایی در مورد طرحها، اختلال سامانهها، وضعیت افتتاح حساب آنلاین، وضعیت وام آنلاین، بیان شکایات و... با این مرکز تماس حاصل کنند.
گفتنی است اطلاعات شعب، افتتاح حساب آنلاین از طریق پیشخوان مجازی، دانلود همراهبانک و توضیحات مربوط به طرحهای اعتباری بانک قرضالحسنه مهر ایران از طریق وبسایت بانک به نشانی www.qmb.ir نیز در دسترس است.