مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران در پیامی نوشت: در جهانی که هوش مصنوعی و نرم افزارها به مرور و در بسیاری از موارد جایگزین نیروی انسانی میشوند، وظیفه روابط عمومیها روز به روز سنگینتر شده و باید مسیرهای تازهتری را برای برقراری ارتباط با ارائه دهندگان خدمات سلامت و بیمه شدگان سازمان طراحی و انتخاب کنند.
به گزارش شاخص بازار به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران سید مهدی میرشاه ولد در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی نوشت: «ارتباطات در جهان امروز ارزش صد چندانی یافته و تکنولوژی هر ثانیه با پیشرفتهای چشمگیری مواجه میشود. در جهانی که هوش مصنوعی و نرم افزارها به مرور و در بسیاری از موارد جایگزین نیروی انسانی میشوند، وظیفه روابط عمومیها روز به روز سنگینتر شده و باید مسیرهای تازهتری را برای برقراری ارتباط با ارائه دهندگان خدمات سلامت و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت طراحی و انتخاب کنند.
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران افتخار دارد که در زمینه ارتباط با ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات سلامت گامهای موثری برداشته و همواره ارتباط خود با رسانهها را حفظ کرده و پاسخگویی به سوالات و انتقادات در اسرع وقت را یکی از ماموریتها و وظایف اصلی میداند.
بدینوسیله از همکاران زحمتکش و پر تلاش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران در سراسر کشور، تشکر و قدردانی کرده و روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک عرض میکنم. امیدوارم همه همکاران روابط عمومی در مسیر خدمتگذاری به بیمه شدگان محترم سازمان بیمه سلامت ایران، موفق و موید باشند.»